Ο κλόουν (Γιώργος Μαρίνος)
Η συγκεκριμένη πρόταση αφορά ένα κείμενο που μπορείτε να βρείτε στο παλιό βιβλίο " Η γλώσσα μου" για τη Β' δημοτικού, 1ο τεύχος (" Ο κλόουν", Γιώργος - Μενέλαος Μαρίνος), το οποίο προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ.
Θεωρώ πως μπορεί να αξιοποιηθεί και σήμερα στα πλαίσια διαθεματικής προσέγγισης γλώσσας - αγωγής ζωής - εικαστικής αγωγής.
Θεωρώ πως μπορεί να αξιοποιηθεί και σήμερα στα πλαίσια διαθεματικής προσέγγισης γλώσσας - αγωγής ζωής - εικαστικής αγωγής.
Είχαμε εργαστεί πολύ παλαιότερα (2006 - 2007) με σύμπλεγμα Α' - Β' τάξης για τη συγκεκριμένη πρόταση. Άκουσαν το κείμενο τα παιδιά και των δύο τάξεων. Αφού εργαστήκαμε σχετικά στο μάθημα της γλώσσας με τη Β' τάξη, στο μάθημα της εικαστικής αγωγής (τότε δεν είχε ενταχθεί ακόμη η αγωγή ζωής στο Α.Π.), συζητήσαμε τι κάνει τον κλόουν και εμάς χαρούμενους και λυπημένους.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες (ανεξάρτητα από την τάξη): η ομάδα του χαρούμενου κλόουν και η ομάδα του λυπημένου κλόουν. Το κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε το ρόλο του: τα δευτεράκια ζωγράφισαν και έγραψαν τι έκανε τον κλόουν χαρούμενο / λυπημένο και μαζί με τα πρωτάκια ζωγράφισαν τους δύο κλόουν. Οι ομάδες έπρεπε να συνεργαστούν ώστε οι κλόουν να μοιάζουν. Στο τέλος, ενώσαμε τις δύο εργασίες.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες (ανεξάρτητα από την τάξη): η ομάδα του χαρούμενου κλόουν και η ομάδα του λυπημένου κλόουν. Το κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε το ρόλο του: τα δευτεράκια ζωγράφισαν και έγραψαν τι έκανε τον κλόουν χαρούμενο / λυπημένο και μαζί με τα πρωτάκια ζωγράφισαν τους δύο κλόουν. Οι ομάδες έπρεπε να συνεργαστούν ώστε οι κλόουν να μοιάζουν. Στο τέλος, ενώσαμε τις δύο εργασίες.
No comments:
Post a Comment