Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, δίνει την αφορμή για επεξεργασία και συζήτηση σε διάφορες πτυχές: παγκοσμίου πολέμου, κατοχής, συνεπειών και μέσα από διάφορες πτυχές: λογοτεχνία, φωτογραφίες, τέχνη.
Σ' αυτή την ανάρτηση, παρουσιάζεται ένας τρόπος προσέγγισης που αφορά τους φωτογράφους της κατοχής. Η πιο κάτω παρουσίαση, περιέχει φύλλα εργασίας τα οποία αξιοποιήθηκαν στα πλαίσια διαθεματικής ενότητας στην Γ' τάξη, σε ομαδικό επίπεδο.
Ενδεικτική πορεία εργασίας και ενδεικτικές εργασίες που έγιναν με ομάδα παιδιών Γ' τάξης, εδώ.
Ενδεικτικές εργασίες που έγιναν με ομάδα παιδιών Ε' τάξης, εδώ.
Στην παρακάτω παρουσίαση, τα παιδιά εργάστηκαν με στόκο και πηλό για ν' αναπαραστήσουν τις μάχες στα χιονισμένα βουνά της Πίνδου. Οι δημιουργίες είναι από παιδιά Β' τάξης, πιστεύω όμως πως μπορεί να επεξεργαστεί και με παιδιά Γ' τάξης.
Η πιο κάτω παρουσίαση περιέχει θεατρικό το οποίο υλοποιήθηκε και παρουσιάστηκε από παιδιά Γ' τάξης, αφού είχαν διαπραγματευθεί αναγνώσματα από διάφορες πηγές, αλλά και βίντεο, με τη συμμετοχή της χορωδίας του σχολείου. Περιλαμβάνει αφήγηση, θεατρικό, ποίημα, βίντεο και τραγούδι. Η διδασκαλία του τραγουδιού είχε γίνει από τη συνάδελφο δασκάλα της μουσικής, η οποία είχε την ευγενή καλοσύνη να συνοδεύσει στο αρμόνιο τόσο το απόσπασμα στο θεατρικό, όσο και όλο το τραγούδι, με όλα τα παιδιά.
No comments:
Post a Comment