Αφού είχαμε γνωρίσει τον Casper και τον βοηθήσαμε να ετοιμαστεί για το σχολείο, ήρθε η ώρα να μάθουμε όλοι μαζί τους αριθμούς. Ο λόγος; Χρειάζεται να γνωρίζει ο Casper πότε πρέπει να έρχεται στο σχολείο.
Τους δουλέψαμε σε δύο επίπεδα. Πρώτα γνωρίσαμε τους αριθμούς 1-10 και εργαστήκαμε στο βιβλίο. Στη συνέχεια, προχωρήσαμε μέχρι το 12 και εργαστήκαμε σε φύλλα εργασίας και σε κατασκευή φαντασματο - ρολογιού.
Αφού πρώτα σειροθετήσαμε τους αριθμούς, τους γνωρίσαμε ως χορωδία, απ' τον μικρότερο προς τον μεγαλύτερο, αντίθετα, πηδώντας ανά δυάδα και τριάδα.
Στη συνέχεια, ο Casper μας δυσκόλεψε. Μας ανακάτεψε τους αριθμούς και έπρεπε όποιο παιδί έδειχνε να τον αναγνώριζε. Όπου δυσκολευόμασταν, βέβαια, είχαμε και τη βοήθεια του κοινού (εμ, τι... σε κοτζάμ εκατομμυριούχο και υπήρχε τέτοια βοήθεια!)
Σε επόμενο μάθημα και αφού είχαμε εργαστεί στις ασκήσεις του βιβλίου, ήρθε η ώρα να αναγνωρίζουμε τους αριθμούς στο ρολόι. Ήδη αναγνωρίζαμε στην ελληνική το 11 και το 12, γι' αυτό και η δραστηριότητα εξελέχθηκε πολύ καλά. Αφού τους σειροθετήσαμε όπως τους βλέπουμε στο ρολόι και τους αναγνωρίσαμε με διάφορους τρόπους, ηρθε η ώρα να παίξουμε με τον Casper. Έκανε τα μαγικά του και μας "εξαφάνιζε" αριθμό ή αριθμούς. Εμείς έπρεπε να "καταμετρήσουμε" όλες τις θέσεις, να αναγνωρίσουμε τους "εξαφανισμένους" και να τους φωνάξουμε να έρθουν γρήγορα!
Εργαστήκαμε σε φύλλο εργασίας. Με όποιο χρώμα θέλαμε "πατήσαμαε" στους αριθμούς και στις λέξεις και τους αντιγράψαμε. Στη συνέχεια, συμπληρώσαμε τους αριθμούς στο ρολόι - φάντασμα.
No comments:
Post a Comment