Συνέδρια

Wednesday, November 16, 2016

ΙΙ. Η ομάδα πετάει! Παιδιά της σχολικής χρονιάς 2014 - 2015 συνεχίζουν ...

Έχοντας ως αφόρμηση την ενότητα "Σχολείο" (από το βιβλίο "Μαργαρίτα"), τέθηκαν στόχοι παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου, επανάληψη καταλήξεων ουσιαστικών, εμπλουτισμός λεξιλογίου και δομής πρότασης.
Έτσι, συζητήσαμε με βάση την εικόνα και γράψαμε προτάσεις.




Στη συνέχεια, περπατήσαμε στο σχολείο, σταματώντας σε κάθε χώρο, φωτογραφίζοντάς τον και σημειώνοντάς τον στο τετράδιό μας. Στην τάξη συζητήσαμε για την ορθογραφία (καταλήξεις ουσιαστικών) και φτιάξαμε προτάσεις που να δηλώνουν ποιοι χώροι μας αρέσουν, ποιοι όχι και γιατί.
Ενώσαμε τις δύο προτάσεις με το "γιατί". Διαλέξαμε την εικόνα που θέλαμε, την κολλήσαμε σε χαρτί και γράψαμε την πρόταση. Την ιδέα με τους συνδετήρες την εντόπισα στο pinterest.

















































































Συνεχίζοντας την εργασία μας στην ανάπτυξη λόγου, διαλέξαμε δύο χώρους του σχολείου μας που δεν μας ικανοποιεί και τόσο η διαμόρφωσή τους.  Πρώτα εργαστήκαμε προφορικά, εξηγώντας αυτά που θα αλλάζαμε.  Σύμφωνα με τις απόψεις μας, σταθήκαμε σε λεξιλόγιο όπως καθαρίζω, φυτεύω, κλαδεύω, σε παιχνίδια, αλλά και σε εκείνες τις μικρές θαυματουργές λέξεις που βοηθούν το λόγο μας να γίνεται πιο πλούσιος: Πρώτα, Μετά, Επίσης, Στο τέλος.
Έπειτα, επεμβήκαμε εικαστικά στις φωτογραφίες μας. Σχεδιάσαμε με μαρκαδοράκια το τελικό αποτέλεσμα όπως το φανταζόμαστε. Επόμενο στάδιο: η γραπτή έκφραση.

Οι εργασίες μας: